Thursday, July 19, 2012

DİKKAT EMEKLEYEN BEBE VAR!





 Benim canım kızım iki gündür emeklemeye başladı:)Artık sürünmeye,döne döne ilerlemeye son!Yaşasın emeklemek:)Şimdi elimizde kamera,fotoğraf makinası ; gözümüz bıdığın üstünde:)Nasıl meraklı ,nasıl da mutlu anlatamam.Bugün mutfakta reçel pişiriyorum,mızırdanma sesi geldi salondan,"gel kızım,gel" diye seslendim.Minik çığlıklar ata ata gelmeye başladı.Bir baktım salonun kapısından çıkmış,mutfağa doğru yaklaşıyor:)Bugünleri de gördük çok şükür...Üstte görüldüğü üzere emekleme kesmedi bizim kızı,biran önce uzanmak,tutunup ayağa kalkmak istiyor.Ne acelesi varsa artık:)))





Akşam vakti gece uykusu öncesi onu odasında yere bıraktım,yan odada çamaşır katlıyorum.Sesi gelmeyince bir bakayım dedim.İşte gördüğüm manzara:)Bak sen şu kıza,çekmece karıştırmaya,içindekileri ortaya saçmaya  başlamış bile.Hemen bi koşu makinayı alıp fotoyu çektim.Hınzır gülümsemeye dikkat:))




Bundan sonra işler zorlaşıyor bizim için.Artık hep peşindeyiz demektir.İnşallah tez vakitte de yürür benim bir tanem canım kızım:)Maşallah sana, kırk bin kere maşallah!

No comments:

Post a Comment